kredy a umowa

Przejdę się do PKO, zobaczymy co mi powiedzą. Nigdy nie brałem żadnego kredytu, więc dopiero raczkuje w temacie. Gdyby prosili o wyciąg z 3 m-c ? nie ma problemu, jest obrót na koncie, wpłaty, wypłaty, tylko nie od pracodawcy. Do tego lokata, ze sporą kwotą. Może wezmą pod uwagę. Przed podjęciem próby o kredyt hipoteczny zostanie podniesione mi miesięczne wynagrodzenie, jednak na to przyjdzie jeszcze czas darmowe chwilówki

Pod względem zarobkowym mam umowę na czas określony od 14.10.2014 do 31.12.2015, wcześniej w tej samej firmie rok pracowałem na umowach zlecenie, mój średni dochód z 3 miesięcy to ok 1600-1700zł netto

Pod względem innych pożyczek itp, sprawa wygląda tak że 3 razy miałem kredyt ratalny w Żagiel.s.a gdzie wszystko było spłacone w terminie i teraz mam pożyczkę w banku pko sa gdzie zostało do spłaty jakieś 600zł(4 miesiące po 150zł)

Zaświadczenie o dochodach do załatwienia w parę dni(główna siedziba firmy w Warszawie a pracuje w oddziale krakowskim)

W takiej sytuacji mam w ogóle jakieś szanse na kredycik w wysokości ok 5-6 tys ?

a jeżeli w normalny sposób nie mam szans to czy np w pożyczce na oświadczenie gdybym tylko okres zatrudnienia podał dłuższy bank by to sprawdził ?

Możesz dostać kredyt pod zastaw samochodu………

Tyle ze odsetki i prowizja wysoka gdy auto ma cesje i zawieszona umowe sprzedaży.
Albo oprocentowanie mniejsze i prowizja mniejsza za to auto w komis. Ja nie mam długów, pieniądze mi są potrzebne ponieważ mój gracik nie przejdzie badań technicznych które kończą się za 2 tygodnie, i potrzebuje kupić Auto które mi jest niezbędne do dojazdów do pracy i dodatkowego zarobku za dowożenie pracowników, a za 5-6tys można już kupić np Vetre B, bo znów kupić coś za 2 tysiaki i pojeździć pół roku mało opłacalny interes.

Skomentuj

